Kärt återbesök

Jag har inte kikat in här på år och dar, trots det är det några tappra själar som kikar in varje dag! Jisses, förlåååt mig. Jag tänkte såhär: Jag vill nog blogga lite mer "vanligt" lite sådär tråkigt och vardagligt, inte rita nånting till varje bloggpost. Nån dag kanske jag vill ta kort på vad jag ätit, eller vem jag fikat med. En annan dag kanske jag vill berätta att jag nyss landat i Los Angeles (för det tänker jag göra om ungefär en månad!). Och en och två andra dagar lägger jag kanske upp en liten illustration.
Illustrationer förresten! De kommer garanterat att dyka upp här, och ibland kanske här.
Snart snart snart, ska jag skriva lite mer. Förresten så vore det ju kul om så många som möjligt ville komma när jag har vernissage! Ja! Kom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0