Gatspan

Jag var på stan igår, fikade med den snygga som jag skrev. När vi skulle gå kom en kille med kamera fram. Han ville att vi skulle hjälpa honom med en sak. GATSPAN! För er som inte vet så är gatspan en liten återkommande del i tidningen varje vecka. Den där delen där en människa står mitt i stan och berättar vart den köpt alla sina kläder och posar lite nöjt. Den delen som jag brukar titta på och undra vem f*n de hittat och varför den ska vara med som nån sorts mode-människa. Nu ska jag vara med. Jag hade på mig kläder från HM, Gina och Dinsko. OCh mammas lusekofta. Fett hår. Jag ska aldrig mer uttala mig ont om folk som är med. Aldrig.

Kommentarer
Postat av: maria

Haha, va roligt=)

2010-10-27 @ 09:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0