18 timmar

Såhär såg det första planet ut. Det som tog mig från Arlanda till New York (Newark). Från början tänkte jag nog nästan skulle vara framme när jag kom dit, bara flyga lite till och sen vara framme i San Diego... Men när man kommit till New York har man HALVA resan kvar. Sånt sjukt stort land är det.

Jag har ganska korta ben. Väldigt korta faktiskt. Hur i hela friden får då en lång människa plats??
Himlen.
Har jäkligt många såna bilder, det var ju så himmelskt fint.
Såhär såg det ut när det var ungefär 20 minuter kvar till landning.
Sen kom jag fram, gick en liten bit till en rulltrappa, och när jag står där påväg ner ser jag min bättre hälft komma in genom dörrarna till flygplatsen. Helt fantastiskt kändes det.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej Caroline!



Av en ren slump hamnade jag inne på din sida, och föll för din unika konststil. Jag undrar därmed om du möjligtvis säljer några av dina verk, eller om du endast målar för nöjets skull?



Jag driver nämligen ett företag som förmedlar konst online, och tycker att din konststil skulle passa bra in på vår sida. Skulle du möjligtvis vara intresserad av att sälja din konst online på en konstsida så får du jättegärna höra av dig, så berättar jag mer om hur allt går till.



Tack på förhand,



Gabriella Malmros



(min mejl är: [email protected])

2011-01-17 @ 23:11:13
Postat av: Anonym

Hej Caroline!



Av en ren slump hamnade jag inne på din sida, och föll för din unika konststil. Jag undrar därmed om du möjligtvis säljer några av dina verk, eller om du endast målar för nöjets skull?



Jag driver nämligen ett företag som förmedlar konst online, och tycker att din konststil skulle passa bra in på vår sida. Skulle du möjligtvis vara intresserad av att sälja din konst online på en konstsida så får du jättegärna höra av dig, så berättar jag mer om hur allt går till.



Tack på förhand,



Gabriella Malmros



([email protected])

2011-01-17 @ 23:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0