Is it new?














Såhär min senaste förpackningsuppgift ut. Vi har alltså fått i uppdrag att förpacka nyproducerade "vintageskärp", och såhär har jag valt att göra. Jag har valt att ha quilling som koncept då det tar fram skärpets former och man har en möjlighet att ytterligare visa att varje skärp är unikt. Det finns en massa annat man kan säga och förklara med det här, men det kan klasskamrater och lärare få höra på redovisningen imorgon :)


Det dök upp en liten förfrågan här i en kommentar, om jag kan berätta lite om mig och utbildningen och sånt för de nya som hittat hit. Detk an jag ju såklart, jag har nog inte gjort den ens från början tror jag. Så det kommer inom kort!

Kommentarer
Postat av: lina

galet snyggt!

2010-10-17 @ 22:27:44
URL: http://linannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0