Till tomten

Några olika saker som jag skulle kunna vilja ha:

  • En svart stor varm vinterjacka för jag fryser ihjäl. strl L.
  • Svarta varma diskreta vinterkängor. strl 39.
  • Parfym: Chanel coco mademoiselle.
  • Bra svarta pennor i olika tjocklekar.
  • Stora ringar, reglerbara eller strl 18.
  • Bidrag till underkläder.
  • En reflex som är formad som ett hjärta
  • En ritbräda, A5.
  • En grå eller ljusrosa velour-dress.
  • Svarta gummistövlar. strl 39.
  • Svarta tjocka strumpbyxor.
  • En väska som rymmer en helgs packning.

Kommentarer
Postat av: Linnea

du är den finaste carroe!

Jag hoppas verkligen att du får några av grejerna på din önskelista. det är du värd!

Jag ringer imorgon på bussen! Kommer sakna dej.

Kram

2009-12-20 @ 01:13:47
URL: http://hedeborg.tumblr.com
Postat av: LINA MARIA ENGMAN

En reflex som är format som ett hjärta. Gud, helt underbart. Förresten så kanske man ser dig nu i faggorna eller? (;

2009-12-21 @ 17:21:27
URL: http://www.nuittsigane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0