Tillbakaa

Okej. Nu börjar jag om. Igen. Jag har fått för mig att jag ska vara kreativ och rolig och rita och pyssla här i bloggen. Men egentligen så var det inte det som var anledningen till att jag ville ha en blogg. Jag ville ju skriva vad jag har gjort om dagarna, lägga upp bilder, lägga upp illustrationer och göra allt möjligt som jag förr i tiden hade kära gamla bilddagboken till. Men det är svårt. Jag får för mig att man måste vara så jäkla speciell. Men speciell för vem? För mina vänner som läser den här bloggen? Och E G E N T L I G E N så är jag ju faktiskt en människa som det bara finns en enda av (som med alla människor) och då är jag ju redan ganska speciell (jaja, lika speciell som alla andra människor). Svammel dravel. En illustration har jag iallafall gjort ikväll.


Kommentarer
Postat av: Bine Bobba

Härligt att du är tillbaka!



Jag känner verklgen igen det d'r med att ha prestationsångest över sitt blaggande. Det är just den känslan som lämnar min blogg tom då och då även fast jag har massor att skriva.

Spanar in på din blogg varje dag för att se om du lagt upp något nytt och jag kommer fortsätta klickkeliklicka in på den oavsett om det går entvåtrefyra veckor mellan inläggen. Det är det värt att vänta på. =)



Allt gott!

/En trogen läsare.

2010-01-21 @ 14:39:31
URL: http://bobsons.blogg.se/
Postat av: maria

den här va också sjukt snygg :D haha

2010-02-05 @ 00:32:09
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0